Header Ads Widget

Ticker

6/recent/ticker-posts

Eye of the day - Silver blues Kim's Kardazzle



Yes jag är ett stort Kardashian-fan! Självklart passade jag på att köpa på mig lite ur deras sminkkollektion Khroma Beauty när jag var i USA. Dessvärre var det väldigt utplockat men är väldigt nöjd med det jag fick tag på vilket va; Kims multipalett, som jag använt i dagens look, en fantastiskt fin bronzer, ett kit med en dubbelsidig penna med lipliner och läppstift, ett läppglans samt lösögonfransar. 

Yes I'm a huge Kardashian fan! Of course I had to take the opportunity to get a few pieces of their makeup collection Khroma Beauty when I was in the US. Unfortunately there was not much left at the store, but I'm very pleased with what I got. Which was; Kim's multi palette, used in today's look, a fantastic bronzer, a dual sided pen with lipliner/lipstick and a lip gloss.
 



 
Paletten heter Kim's Kardazzle, består av fyra matta och fyra skimriga skuggor, paletten har även en rouge en highlighter och en bronzer. Ögonskuggorna är något pudriga och faller ner på kinden. Jag använde en primer under och tog lite produkt åt gången på penseln då funkade det bra.
 
The palette is called Kim's Kardazzle, it has four matte and four shimmery shades, the palette also includes a blush a highlighter and a bronzer. The eye shadows are quite powdery and falls down on the cheeks. I used a primer on the lid and used a little Product at the time on the brush which worked well.
 
 
 
 
Läpprodukterna kom i ett kit i färgen In the Flesh och är otroligt vacker, liplinern sitter på plats kan jag lova, mycket nöjd med dem, dock luktar de väldigt mycket honung - vilket jag inte är så förtjust i, men det funkar.
 
The lip products come in a kit and I got the color In the Flesh and it's incredibly beautiful, the liplinern doesn't move! I'm very pleased with them, but they do have a quite strong smell of honey - which I personally not a big fan of, but I can live with that.
 
 
 
 
Jag är helt förälskad i bronzern(!) som heter Endless Summer. Den har tre nyanser av brunt med ett lätt skimmer. Lika snygg att använda en färg åt gången som att blanda alla tre tillsammans.
 
I'm totally in love with this bronzer(!) it's called Endless Summer! It has three shades of brown with a slight shimmer. Looks good to use one color at the time, and also great to swirl a brush thro all three.

Jag har använt /I've used 
  
Brows
Anastasia Beverly Hills Brow Wiz in Brunette

Eyes 
Urban Decay Eyeshadow Primer Posion
Khroma in Kim's Kardazzle Complete face palette
Make Up Store pencil in Black in the water line  
Lancôme Hypnôse Mascara

Yorum Gönder

0 Yorumlar